جایگزینی کارت شهروندی متروبه جای بلیت الکترونیکي

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت: از اوایل سال آتی روند تغییر کارت بلیت‌های الکترونیک به کارت‌های شهروندی آغاز می شود تا شهروندان بتوانند از کارت‌های شهروندی علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی در مراکز خدماتی، رفاهی و... نیز استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله بهروز با بیان این مطلب اظهار کرد: تمام اتوبوس های بلیتی و بخش خصوصی به دستگاه های کارت خوان مجهز شده اند و شهروندان می‌توانند از کارت بلیت های الکترونیک در سفر با وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همچنین دسترسی شهروندان در نقاط مختلف شهر به مراکز فروش کارت بلیت های الکترونیک به راحتی امکان پذیر است، چنانچه کارت بلیت های الکترونیک اکنون علاوه بر ایستگاه های مترو در 250 نقطه از سطح شهر توزیع می شوند.
وی ادامه داد : تبدیل کارت بلیت های الکترونیک به کارت های شهروندی کار بزرگی است که از سال گذشته تحقق این مهم را دنبال کرده ایم و با فراهم سازی بستر مورد نیاز ، قادریم که از اوایل سال آتی این جایگزینی را آغاز کنیم.
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران خاطر نشان کرد: با جایگزینی کارت های شهروندی به جای کارت بلیت های الکترونیک ، شهروندان می توانند از این کارت های جدید در مراکز مختلف مانند فروشگاه ها، پارکینگ های عمومی، سینماها و... استفاده کنند.
وی تاکید کرد : در روند این جایگزینی تمام کارت های قبلی از مردم پس گرفته می شود و ودیعه 500 تومانی این کارت ها به شهروندان باز می گردد. همچنین کارت های شهروندی در همان نقاط در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
بهروز خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که کارت های شهروندی تبدیل به کیف پول شهروندان شود و آنها بتوانند با استفاده از این کارت ها تمام نیازها و کارهای خود را به راحتی در سطح شهر انجام دهند اما قابلیت های استفاده از این کارت ها در مراکز مختلف به مرور صورت خواهد گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.