همکاری صداپیشه شب بخیر کوچولو با خانه مستند

خانه مستند انقلاب اسلامی اقدام به تولید 10 کلیپ کوتاه مناجات با پروردگار کرده است.

همکاری صداپیشه شب بخیر کوچولو با خانه مستند
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ خانه مستند انقلاب اسلامی اقدام به تولید 10 کلیپ کوتاه مناجات با پروردگار کرده است که در آن صداپیشه محبوب و پیشکسوت، مریم نشیبا مناجات‌خوانی کرده است. 

مریم نشیبا علت همکاری خود با این برنامه را به محتوای آن مرتبط دانست و گفت: من برای اعلام آمادگی با کارها، پیش از هر صحبتی، متن کار را مطالعه می‌کنم و اگر فضای روحی و ذهنی‌ام با آن مطابقت داشته باشد، همکاری را آغاز می‌کنم.

وی ادامه داد: مجموعه کلیپ‌های «می دانم» که حال و هوای مناجات با منشأ خلقت را داشت و با ادبیات بسیار مناسبی نوشته شده بود، توانست روحم را نوازش دهد و به همین علت با اتمام مطالعه اولیه متن، با اطمینان خاطر همکاری خود را با این مجموعه اعلام نمودم.

گوینده برنامه پرطرفدار شب بخیر کوچولو، از همکاری با خانه مستند انقلاب اسلامی به عنوان یک خاطره خوب یاد کرد و گفت: وقتی احساس کردم که نویسنده اثر، برای نوشتن به خوبی بر روی تک تک کلمات تعمق کرده است و تهیه کننده کار نیز صرفاً به دنبال مسائل مادی نیست و می‌خواهد کمکی به جامعه نماید، انگیزه من برای همکاری مضاعف می‌شود.

وی که با وجود صدای نوستالژیکش همیشه به عنوان یک صداپیشه گزیده کار مطرح بوده است، اظهار کرد: من به علت اینکه معلم بوده‌ام و به اعتبار این جایگاه، هر کاری را انجام نمی‌دهم و تلاش می‌کنم با حساسیت بسیار بالا، کار‌های خود را انتخاب کنم ولی وقتی با تهیه کننده‌ای روبرو شدم که ارزش صدای لو نرفته من را می‌داند و گزیده کار کردن من در این سال‌های متمادی را متوجه می‌شود، چه دلیلی باقی می‌ماند که از همکاری با او سر باز بزنم.

مریم نشیبا در پایان پیش بینی کرد که کلیپ‌های کوتاه «می‌دانم» به عنوان کاری پر مخاطب در تلویزیون مطرح شود و گفت: علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی، سبک زندگی مردم را تغییر داده است و مسائل زیادی برای خانواده‌ها بوجود آورده؛ ولی تجربه من اثبات کرده است که هرگاه مردم با حرفی منطبق با فطرتشان روبرو شوند به علت خداجو بودن فطرت، به سمت آن متمایل می‌شوند و این همان چیزی است که حس می‌کنم، در مجموعه کلیپ‌های «می‌دانم» مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مجموعه کلیپ‌های مناجات «می دانم» به تهیه کنندگی عطا پناهی، محصول خانه مستند انقلاب اسلامی است که بزودی در بخش‌های مختلف شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.
 
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار