مشهد؛

ایجاد کمپین اسباب خوشحالی در مشهد

کمپین اسباب خوشحالی با مشارکت شهرداری مشهد، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مدت یک ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

ایجاد کمپین اسباب خوشحالی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی قناویزچی، مدیر گردشگري و امور زائرين شهرداری مشهد در خصوص برپایی کمپین اسباب خوشحالی گفت: قشر ضعیف جامعه با مشاهده این قبیل فعالیت ها خود را تنها و درمانده نمی یابد و این امر موجب همبستگی بین اقشار جامعه، امیدواری و تغییر نگرش فرد می‌شود.
وی افزود: کمپین اسباب خوشحالی با مشارکت شهرداری مشهد، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مدت یک ماه در سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد.
وی گفت: تلاش ما بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و جلب مشارکت های مردمی و افراد متخصص و فنی کار به منظور خدمت رسانی به نیازمندان است که امیدواریم محقق شود.
قناویزچی افزود: ترویج فرهنگ و روحیه بخشندگی، کمک به نیازمندان،  تشویق عموم به مشارکت معنوی، ترویج روحیه جهادی در بین آحاد جامعه  و ایجاد حس رضایت خدمت داوطلبانه، جهت دهی افکار و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه و اقتصاد مقاومتی، ایجاد انسجام، مشارکت و هم افزایی ظرفیت های مردمی و سازمان ها و ارگان های مشارکت کننده، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در بین نیازمندان و ایجاد حس نوع دوستی از اهداف این کمپین به شمار می‌رود.
قناویزچی با بیان اینکه اطلاع رسانی طرح با استفاده از تمامی ابزارهای در اختیار انجام می‌گیرد، گفت: اطلاع رسانی طرح اسباب خوشحالی با استفاده از کلیه ابزارهای موجود و پخش کلیپ های تهیه شده، چاپ پوستر برای توزیع در مغازه ها- تاکسی ها- مساجد- مدارس و ...، ارسال پیامک انبوه توسط مناطق 13 گانه شهرداری، اطلاع رسانی در مانیتورهای پایگاه راهنمای زائر و توزیع تراکت در سطح شهر انجام می‌شود.
وی افزود: تمامی وسایل اهدائی توسط مردم می بایست در مناطق تجمیع شده و با هماهنگی ستاد مدیریت گردشگری و امور زائرین توزیع می‌گردد.
قناویزچی گفت : کمپین اسباب خوشحالی با هدف جمع آوری و توزیع کالاها و لوازم منزل به نیازمندان از 25 بهمن ماه  الی  25 اسفند ماه سال جاری در مناطق 13 گانه شهرداری مشهد اجرا خواهد شد.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار