ایلام؛

حضور200 ناشر در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب

دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب ایلام از حضور 200 ناشر از مناطق مختلف کشور در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان خبر داد.

حضور200 ناشر در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛واحد زهرایی گفت: این نمایشگاه سراسری برای دهمین دوره هشتم تا 13 اسفندماه جاری در محل موسوم به انبار غله شهر ایلام برگزار می شود.
 
وی اظهارکرد: این نمایشگاه با همکاری موسسه فرهنگی، هنری عصر پیام ایلام، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بانک شهر معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و استانداری برپا خواهد شد.
 
زهرایی عنوان کرد: کتاب های این نمایشگاه با موضوع های مختلف آموزشی، تاریخی، علمی، روانشناسی، مذهبی، تاریخی، ادبیات، ورزشی، کودک و نوجوان و غیره است که به منظور رفاه حال مردم با 30درصد به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.
 
وی ترویج فرهنگ مطالعه و ارائه تازه های نشر را از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و افزود: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی نیز اجرا خواهد شد.
 
نهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب ایلام سال گذشته در محل انبار غله شهر ایلام و در فضایی به گسترده سه هزار و 600 متر مربع برپا شده بود که تعداد بیش از 280 ناشر از استان های مختلف کشور حضور پیدا کرده بودند.
 
در طول برگزاری این نمایشگاه حدود 3 میلیارد ریال بن خرید کتاب به فروش رفت.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.