افسانه شهر سنگی منتشر می‌شود

رمان «افسانه شهر سنگی» از سوی انتشارات روزگار منتشر می‌شود.

افسانه شهر سنگی منتشر می شودجواد افهمی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: رمانم با عنوان «افسانه شهر سنگی» قرار است، توسط انتشارات روزگار منتشر شود. این اثر یک رمان عاشقانه است که آن را در 280 صفحه نوشتم و تا قبل از عید منتشر و در بازار کتاب عرضه خواهد شد. در همه رمان‌هایم یک اقلیم خاص را انتخاب می‌کنم و در این رمان به سراغ منطقه کوی شهداد رفتم که در کرمان واقع است.

وی افزود: فکر می‌کردم کویر شهداد که به صورت شوره‌زار و یک دست کویر است، می‌تواند جذابیتی برای خلق رمان داشته باشد. سپس داخل فضای رمان «افسانه شهر سنگی» شدم و شخصیت‌ها را به داستان وارد کردم. دیدم چقدر از این فضاها به خصوص کویر غافل هستیم. کویر شهداد یکی از جذاب‌ترین کویرهاست و گرمترین نقطه زمین محسوب می‌شود. این مکان جذابیت بصری بسیار زیاد و منحصر به فردی دارد.
 
این نویسنده در خصوص رمان «افسانه شهر سنگی» اظهار داشت: اگر داستان رمان «افسانه شهر سنگی» جذابیتی برای مخاطب داشته باشد، به دلیل همین جذابیت بصری است که در رمان وجود دارد. برای نگارش کتاب از آیتم های مدرن نیز برده ام.   
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار