بررسی مشکلات سیل زدگان بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری

محمود واعظی پس از بازدید از مناطق سیل زده استان بوشهر گفت: راهکارهای لازم برای جبران این خسارات در هیئت دولت ارائه می‌شود.

بررسی مشکلات سیل زدگان بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که شب گذشته به نمایندگی از هیئت دولت برای بازدید از مناطق سیل زده استان بوشهر سفرکرده بود گفت: با توجه به وقوع و خسارت سیل هفته گذشته در استان بوشهر با دستور رئیس جمهوری مشکلات سیل‌زدگان بررسی و برطرف می شود.

واعظی پس از بازدید از  مناطق سیل زده استان بوشهر در نشست ستاد مدیریت بحران بیان داشت : مشکلات و خسارت‌های مناطق سیل‌زده در بازدید و نشست با استاندار و مسئولان این استان مورد بررسی قرار گرفت که راهکارهای لازم برای جبران این خسارات در هیئت دولت ارائه می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور در رابطه با بروز سیل  و مشکلات مردم مناطق سیل زده  و زیر ساخت‌های استان بوشهر  بسیار دغدغه دارد.

واعظی  گفت : جاری شدن سیل در استان بوشهر با توجه به اینکه از قبل پیش بینی‌های لازم انجام شده بود ،در مقایسه با سیلی که در نقاط دیگر کشور رخ داد دارای کمترین خسارت جانی و مالی بود که نشان دهنده آمادگی و همبستگی مسئولان و مردم است.

وی افزود : جاده‌ها، پل‌ها، برخی شهرها و روستاها، منازل مسکونی مردم در این سفر بررسی شد که امید است در جلسه هیئت دولت این مشکلات بررسی شود تا برای حل آن مشکلات و تصمیم های کوتاه مدت ارائه و مصوب شود.

واعظی با تاکید بر این نکته که خسارت‌ها باید زودتر جبران و مشکلات مردم برطرف شود گفت : استان‌های مختلف این روزها درگیر بروز سیل هستند که دولت وظیفه دارد مشکلات همه بخش‌ها از جمله به مسائل مردم در کوتاه‌ترین مدت رسیدگی و زیرساخت‌های خسارت دیده را بازسازی کند.

استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه به زیرساخت‌های استان خساراتی وارد شده گفت : خسارت به زیرساخت‌ها در زمینه‌های آب، برق، گاز، ابنیه‌ های فنی و جاده‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مصطفی سالاری تصریح کرد : مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حال بررسی برآورد خسارت وارد شده  در بخش‌های مختلف  هستند که به زودی میزان خسارت ناشی از بروز سیل اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.