کمیته المپیک آسیا از سلطه کویت خارج می شود

رئیس شورای المپیک آسیا بیان کرده است که این کمیته قصد دارد 4 مرکز دیگر در کشورهای مختلف ایجاد کند.

کمیته المپیک آسیا از تحت سلطه کویت خارج می شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از Inside the Games ، شیخ احمد الفرهاد رئیس شورای المپیک آسیا معتقد است که روند حل مشکلات ورزش کویت بر خلاف امیدهایی که در هفته های پیشین زنده شدند، بسیار کند است. این ادعا پس از صحبت های فردی که کارهای بین المللی کویت را بر عهده دارد، فاش شدند. شورای المپیک آسیا قصد دارد، 5 مرکز را ایجاد کند و از تک مرکزی بودن در کویت خارج شود.

قرارداد آنها با کشور کویت در ماه نوامبر به صورت ناگهانی باطل اعلام شد. به همین علت، مقرر است که مرکز کمیته المپیک آسیا در تایلند در هفته های پیش رو افتتاح شود. 3 کشور دیگری که مسئولان کمیته المپیک قصد دارند مراکز جدیدشان را در آن کشورز افتتاح کنند، قزاقستان، هند و چین هستند.

کمیته المپیک بین المللی در اکتبر 2015 ، کشور قطر را به علت نقض قوانین فیفا و ورزشی با محرومیت جریمه کرد. شیخ احمد در این باره بیان کرده است : معتقدم که با حمایت و همکاری، این مشکل به طور تدریجی حل خواهد شد. به زودی پیشرفت بیشتری را شاهد خواهیم بود ولی ورزشکاران کویتی همچنان باید زیر پرچم آکادمی بین المللی المپیک در مسابقات شرکت کنند.



انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.