تاجگردون در صحن علنی:

اکنون وقت استیضاح آخوندی نیست/ هر فردی باید سهم خود را از سوانح پاسخ دهد

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با مخالفت استیضاح وزیر راه گفت: وقت استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیست.

تاجگردون: اکنون وقت استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیست/ هر فردی باید سهم خود را از سوانح پاسخ دهدبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه استیضاح یک وظیفه قانونی است و استیضاح کنندگان مطالبات فنی خود را عنوان کردند، گفت: وزیر بارها از ملت ایران پوزش طلبیده و این در حالی است که بسیاری که مقصر بودند و باید عذر می‌خواستند، عذرخواهی نکرده‌اند.
 
وی با اشاره به لزوم بررسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه  زمینی، هوایی و ریلی افزود: اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم نباید نمره منفی به عملکرد وزارت راه داده شود.
 
نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از وزیر درباره ارتباط و شراکتش با فرزند یکی از معاونان پرسیدم و او گفت شما خود بررسی کنید، دوستان عزیز اگر به تشخیص می‌رسیدم که در مجموعه آقای آخوندی و یا هر وزیر دیگری امکان فساد وجود دارد که منجر به نگرانی برای ملت است نمی‌آمدم به خاطر امثال آقای آخوندی دنیای خود را بفروشم. من به عنوان وظیفه نمایندگی از ایشان سوال کردم و اگر به نتیجه دیگری می‌رسیدم حتماً می‌گفتم.
 
تاجگردون تصریح کرد: امروز تک تک معاونان وزیر در شرکت راه آهن و برنامه ریزی و معاون امور مجلس این وزارت خانه سیاسی نیستند و هیچ کدام رفتار سیاسی ندارند اگر رفتار سیاسی در وجود یک معاون دیدید قطعا باید با آن برخورد کنید.
 
وی با انتقاد از سوانح جاده‌ای و کشته شدن هزاران نفر یادآور شد: ما در هر حادثه‌ای موظف هستیم که جزییات موضوع را بررسی کنیمف بنابراین هر کسی به اندازه خود باید پاسخگو باشد اگر سهم وزیر راه و شهرسازی استیضاح است باید آن را استیضاح کنیم.
 
نماینده مردم گچساران با اشاره به قرارداد 160 هزار میلیارد تومانی وزیر راه شهر سازی برای توسعه زیر ساخت‌های راه کشور، گفت: مگر به وزیر چقدر بودجه داده‌ایم و او تلاش کرده که راه‌ها را سامان دهی کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: وقت استیضاح آخوندی اکنون نیست و ما وزیر را برای آینده استیضاح می‌کنیم. من خواهش می‌کنم به استیضاح رای ندهیم و بگذاریم راهی که طی شده به سر منزل مقصود برسد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار