شاهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استیضاح آخوندی رای نمی آورد/ مسکن مهر به گل نشست

دبیر کمسیون اقتصادی مجلس دهم گفت: به نظرم استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی رای نمی آورد.

استیضاح آخوندی رای نمی آورد/ مسکن مهر به گل نشسته استحسن حسینی شاهرودی دبیر کمسیون اقتصادی مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به نظرم استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس رای نمی آورد، این استیضاح به نوعی مطرح کردن سوالات قوی از وزیر است تا در خصوص عملکرد و قصوراتش در حوزه وزارت راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ادغام دو وزارتخانه راه و شهرسازی در دولت گذشته ادغام درستی نبوده است، افزود: طبیعی است که وزیر انتخابی امکان رسیدگی و کنترل این دو وزارتخانه قدر و بزرگی که هیچ ارتباطی به هم ندارند را نداشته باشند.

حسینی شاهرودی ادامه داد: حوزه راه و حمل و نقل ریلی و هوایی کمترین ارتباط را با مسکن و شهرسازی دارد، علاوه براین مدیریت این دو وزارتخانه تخصص های جداگانه ای لازم دارد.

دبیر کمسیون اقتصادی مجلس دهم تصریح کرد:  این طبیعی است که درنتیجه مدیریت دو حوزه تخصصی جدا از هم راه و شهرسازی ، گاهی یکی از این حوزه ها تضعیف شود.

وی تاکید کرد: حتی اگر درحوزه کلان هم توجه کنیم، رکود حاکم بر حوزه مسکن گواه تضعیف مدیریت مسکن است چرا که به عینه مشاهد می کنیم مسکن مهر به گل نشسته، در 4 سال اخیر این حوزه هیچ تحرکی نداشته و مشکلات عدیده ای متوجه عموم مردمی شده که غالبا از اقشار ضعیف جامعه هستند.

حسینی شاهرودی بیان داشت: این ضعف ها در دولت و وزارتخانه کنونی رخ داده و علاوه بر این حوادثی چون قطار سمنان_مشهد، هواپیما و سایر اتفاقات جاده ای  مزید بر علت شده تا نمایندگان مجلس استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را تنظیم کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار