بیرجند؛

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز

در ایام پایانی سال همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1396 در سطح استان اجرا می شود.

تهوری،رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:به منظور اعمال نظارت بیشتر بر وضعیت بازار توزیع و مصرف کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار، با هدف تعادل عرضه،تقاضا و تأمین مایحتاج عمومی مردم و همچنین جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها همزمان با سایر سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروز1396 در استان نیز اجرا می شود.

وی افزود : طبق این طرح ، بازرسی ها و نظارت های موردی و نوبه ای و برگزاری گشت های مشترک از دهم اسفند لغایت پانزدهم فروردین سال 96 در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نظارت ویژه بر تأمین و توزیع و قیمت میوه و مرکبات طرح تنظیم بازار و میوه های پر مصرف این ایام، نظارت بر برگزاری فروش فوق العاده و حراج در واحدهای صنفی سطح استان از اهداف این طرح هستند.

تهوری افزود:نظارت بر حسن اجرای قیمت های مصوب پایانه های مسافربری و حمل و نقل درون شهری، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقفگاه ها، خشکشویی ها، قالی شویی ها وغیره، نظارت ویژه بر رعایت نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کالاها و خدمات ارائه شده به مردم از جمله اهداف دیگر انجام این طرح است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار