خرمگاه: با الاهلی بازی سختی پیش رو داریم/ استقلال و الاهلی شانس های صعود از گروه هستند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی با الاهلی پیش رو داریم اما به شناخت کافی از این تیم رسیدیم و می دانیم که از این دیدار چه می خواهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی امارات اظهار داشت:یک بازی سخت با تیم الاهلی داریم اما باید بگویم شناخت کافی از این تیم داریم و می دانیم که از این بازی چه می خواهیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش در آمادگی کامل قرار دارند گفت: تمام تلاش ما این است که در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم و در بازی نخست با دست پر از میدان خارج شویم.

خرمگاه ادامه داد: با توجه به اینکه یک بار با تیم نفت برابر الاهلی قرار گرفته ایم از این تیم شناخت کامل داریم. با این حال استقلال شرایطش با نفت متفاوت است و به همین دلیل ما به استقلال امیدوار هستیم و می دانیم که شرایط ما به گونه ای خواهد بود که می توانیم با دست پر امارات را ترک کنیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پنج بازی پیاپی را در لیگ برتر ایران با برتری به پایان برده اند گفت: ما در بازیهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و دنبال این هستیم که برابر الاهلی هم به برتری دست پیدا کنیم و 3 امتیار را از آن خود کنیم.

وی در خصوص شناختش از الاهلی گفت: این تیم بسیار قابل احترام است و از مربی باهوشی برخوردار است. آنها سال گذشته قهرمان شدند و ما با احترام خاصی به آنها نگاه می‌کنیم. اگر بخواهم از تیم‌های قدرت‌های این گروه نام ببرم از الاهلی و استقلال نام می‌برم البته نباید از اسم لوکوموتیو هم گذشت ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مسابقه فردا گفت: ما سه روز قبل بازی سنگینی داشتیم و توانستیم از آن نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ما از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم که در مسابقه فردا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار