اصفهان؛

توزیع یک میلیون کیسه سازگار با محیط زیست در سه‌شنبه‌های بدون خودرو اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از توزیع یک میلیون کیسه سازگار با محیط زیست در سه‌شنبه‌های بدون خودرو اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی در جریان رونمایی از کیسه‌های پارچه‌ای دوست‌دار محیط زیست که غرفه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري و پويش مردمي ترافيك شهر اصفهان در دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و صنایع وابسته صورت گرفت، اظهار داشت: به لطف خدا دوچرخه در تبلیغ نمایشگاهی در طول 2 سال گذشته مورد توجه قرار گرفت این حاصل نگاه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل پاک است.
وی با اشاره به تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته افزود: امسال نمایشگاه با نام دوچرخه و موتورسیلکت‌های برقی ثبت شد و مورد توجه همگانی قرار گرفت اما سال گذشته سایه حضور موتورسیلکت‌ها بر نمایشگاه سنگینی می‌کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از کیسه‌های پارچه‌ای سازگار با محیط زیست نیز گفت: این رونمایی یک نوع فرهنگ‌سازی است که وارد خانه‌های شهروندان می‌شود و توجه آنان را به استفاده از کیسه‌های قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست جلب می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح سه شنبه‌های بدون خودرو، یک میلیون کیسه پارچه‌ای که در ذات خود هوای محیط زیست و شهر اصفهان را دارد، عرضه می‌شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار