از امروز؛

برپایی نمایشگاه 'ناف' در اهواز

آثار هنری و تصویر سازی‌های نگار وکیل‎خیاط با عنوان نمایشگاه " ناف" در کافه گالری 28 اهواز از امروز 1 اسفندماه به مدت 7 روز در معرض دید علاقمندان قرار می گیرند.

برپایی نمایشگاه 'ناف' در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛نگار وکیل خیاط اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 20 اثر با تکنیک قلم فلزی است و اولین نمایشگاه انفرادی من محسوب می‌شود.
 
وی افزود: نگاره‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده تجربه‌هایی است که هر روز در اطرافمان می‌بینیم و کارهای روزمره ماست، دغدغه‌های انسان امروز شاید به طرز ناباورانه‌ای قابل پیش بینی و تا حد زیادی یکنواخت است .
 
وکیل خیاط بیان داشت: زن بودن اکثر کاراکترها دراین آثار نیز عادت دیگری است که در این نمایشگاه عامدانه بود.
 
وی تصریح کرد: تصمیم‌هایی که ما هر روز می‌گیریم شاید به زعم خودمان تازه و بکر باشد اما ناخودآگاه راحت طلب ما است که بر اساس همان عادات و تصاویر تکراری هر روزه ما را به سمت اتفاقاتی که خارج از روزمرگی‌هایمان نیست سوق می‌دهد، ما حتی در بکرترین حالاتمان نیز اسیر روزمرگی‌ها و زندگی خود هستیم.

شایان ذکر است این نمایشگاه هر روز از1 تا 7 اسفند در کافه گالری 28 از ساعت 16 تا 23 در طبقه فوقانی سینما هلال اهواز برپا می باشد.

نگار وکیل‌خیاط متولد 1367 کارشناس چاپ و فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگ و هنر مارلیک نوشهر است.

وی کسب رتبه سوم کاریکاتور مسابقات دانشجویی فنی و حرفه‌ای سراسر کشور(خراسان رضوی)، رتبه دوم کاریکاتور مسابقات دانشجویی فنی و حرفه ای سراسر کشور(رشت) را در کارنامه هنری خود دارد و در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی حضور داشته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.