اصفهان؛

هرچه انقلاب اسلامی دارد از مجاهدت شهدا است

امام جمعه خوانسار گفت: هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت و مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام خواجه کریمی  امروز در یادواره سه شهید روحانی و طلبه شهرستان چادگان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی، زنده نگه‌داشتن ایثارگری‌ها و یاد شهدا و انتقال پیام این عزیزان به نسل‌ فعلی از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

وی با بیان این که هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت و مجاهدت شهدا و ایثارگران است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند بازخوانی حماسه آفرینی‌های شهدای روحانیت باشد تا نسل‌های جوان بدانند که روحانیت در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته و در کنار مردم و شهدا انقلاب از این کشور دفاع کردند.

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه روحانیون نقش اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب با پیش‌قدم شدن در تمام صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

کریمی تصریح کرد: یادواره شهدا در حقیقت تجدید میثاق و بیعت مجدد با شهدا و آرمان‌های آن‌ها بوده و اعلام پیروی از راه و درس گرفتن از سیره آن‌هاست.

وی با اشاره به دشمنی‌هایی که با ایران صورت می‌گیرد، عنوان کرد: سران کشورهای غربی و دشمنان از وجود اسلام در جهان هراس دارند چون اسلام پایه‌های حکومتی آن‌ها را متزلزل کرده است.

امام‌جمعه خوانسار اظهار داشت: دشمنان اسلام می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران را کوچک نشان دهند ولی باید این آرزو را به گور ببرند، چون نشر انقلاب و اسلام به سراسر جهان صادر شده و مردم آگاه و بیدار شده‌اند.

 در این مراسم که ادارات، نهادها، خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند از خانواده‌های معظم شهدا طلبه و روحانی شهرستان چادگان قدردانی شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار