مقام آمریکایی: روسیه، ایران و ترکیه بازیگران اصلی در حل مناقشه سوریه هستند

برت مک گورک به اظهارات "استفان دی میستورا" در خصوص نقش کاخ سفید در حل بحران سوریه واکنش نشان داد.

مقام آمریکایی: روسیه، ایران و ترکیه بازیگران اصلی در حل مناقشه سوریه هستند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برت مک گورک (Brett McGurk)، نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در (به اصطلاح ) ائتلاف تحت فرماندهی این کشور علیه گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش گفت روسیه، ترکیه و ایران بازیگران اصلی در حل مناقشه سوریه هستند.

وی افزود: «من فکر می کنم ابتکار آستانه که با حمایت روسیه، ترکیه و ایران آغاز شده بسیار مهم است زیرا در بسیاری از بخش های سوریه که جنگ در آن جریان دارد، آنها از نفوذ بالایی برخوردارند.»

­نخستین دور از مذاکرات صلح سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان 23 و 24 ژانویه برگزار شد و در آن مسکو، تهران، آنکارا درمورد ایجاد ساز و کاری سه جانبه برای نظارت بر آتش بس در سوریه توافق کردند.

این اظهارات مک گورک در واکنش به اظهارات استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه درخصوص نقش کاخ سفید در حل بحران سوریه بیان شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۱۱:۵۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
سلام من میخواستم در مورد مشکل جمعی از بسیجیان شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه بگم انها سال 1373 مبلعی بابت خرید زمین کشاورزی پرداخت کردند اما هنوز هیچ خبری نیست هر ساله معلوم نیست چه کسی زمینها رو میکاره ممنون میشم پیگیری کنید این زمینها در بان خوشاب سومار قرار داره .
آخرین اخبار