آذرپاد:بازی های نیم فصل دوم شبیه به فینال است/هر گل می تواند گامی به سوی پیروزی باشد

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:در هر صورت بازی های نیم فصل دوم خیلی شبیه به فینال است و هر بازی حساسیت خاص خود را دارد.

محسن آذرپاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد:ارائه یک بازی خوب مقابل تیم‌های قلعه نوئی سخت است زیرا از بازیکنان جوان و دونده استفاده می کند که همیشه بازی های قابل قبولی را از خود ارائه داده اند.
 
وی افزود:این مسابقه بسیار سختی برای ماست و تراکتورسازی بازیکنان خوبی در خط حمله دارد. باید با تمرکز بالا در مسابقه حاضر شویم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی کردن با تراکتورسازی برای همه تیم‌ها سخت است.
 
آذرپاد در ادامه تصریح کرد: در هر صورت بازی های نیم فصل دوم خیلی شبیه به فینال است و هر بازی حساسیت خاص خود را دارد. هر گلی در این بازی می تواند گامی به سوی پیروزی باشد و امیدواریم روند روبه رشد ما ادامه پیدا کند. این سه امتیاز برای ما و تراکتورسازی بسیار اهمیت دارد و بازی حساسی است. تراکتورسازی بازیکنان تاثیرگذاری به خصوص در خط حمله دارد که آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی باشد و دیدار این دو تیم دیداری جذاب و دیدنی شود. امیدوارم تماشاگران از بازی لذت برده و هر تیمی که سزاوار برد است به برتری دست یابد.
 
بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید بر حل نشدن مشکلات مالی این تیم اظهار کرد:فعلا اتفاق خاصی رخ نداده فقط امیدوارم مسئولان تا دیر نشده فکری به حال مشکلات تیم کنند زیرا حیف است سیاه جامگان نتواند مانند فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته باشد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار