کرمانشاه؛

طرح استقرار پاس پیاده در سطح معابر منجر به دستگیری 28 سارق شد

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح استقرار تیم های پاس پیاده در سطح معابر و اماکن عمومی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

طرح استقرار پاس پیاده در سطح معابر منجر به دستگیری 28 سارق شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"رضا شیرزادی" در تشريح اين خبر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت، پلیس این شهرستان با تجزیه و تحلیل زمان و مکان وقوع جرایم نسبت به تشکیل و اعزام تیم های موتور سوار و پاس پیاده به صورت آشکار و پنهان در سطح معابر، اماکن عمومی و محلات پر تردد سطح شهر کرمانشاه اقدام کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: این طرح توسط کارشناسان انتظامی این شهرستان با به کارگیری کارکنان ستادی جمع بندی و به سرعت به اجرا گذاشته شد تا از اصل غافلگیری برای مجرمان و مخلان نظم عمومی استفاده شود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت ابتدایی اجرای این طرح، پلیس این شهرستان موفق شد 28 سارق را دستگیر و 59 مورد انواع سرقت را کشف کند.
سرهنگ شیرزادی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان، عنوان کرد: این طرح با توجه به ایام پایانی سال با تمام توان ادامه خواهد داشت و مجرمان بدانند که پلیس قاطعانه و با تمام قدرت با هر گونه هنجار شکنی و اعمال خلاف قانون سخت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.