در نیم فصل دوم لیگ برتر؛

لک و بیرانوند رکورددار کلین شیت/ سایپا بهترین خط دفاع

تیم فوتبال سایپا تهران در نیم فصل دوم لیگ برتر بهترین عملکرد دفاعی را داشته است.

لک و بیرانوند رکورددار کلین شیت/ سایپا بهترین خط دفاعبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سایپا تهران در هفت هفته ابتدایی نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به دور رفت ارائه کرده است. نارنجی پوشان در همین برهه زمانی در نیم فصل اول تنها شش امتیاز کسب کرده بودند اما از هفت بازی دور برگشت 11 امتیاز گرفته اند.

البته شاگردان حسین فرکی این پیشرفت را بیش تر از هر موضوعی مدیون عملکرد خیره کننده خط دفاعی خود هستند. حضور حامد لک درون دروازه، عزت الله پورقاز در مرکز خط دفاعی  و عملکرد قابل ذکر سایر نفرات تدافعی سایپا سبب شده این تیم با دریافت تنها سه گل در جدول نیم فصل دوم در جایگاه ششم قرار گیرد و در جدول کلی لیگ هم تا تا رتبه یازدهم بالا بیاید.

در واقع سایپا بالاتر از پرسپولیس با چهار گل خورده  و نفت تهران و صبا با پنج گل خورده بهترین خط دفاع نیم فصل دوم را در اختیار دارد.

حامد لک دروازه بان این تیم هم همراه با علی رضا بیرانوند با پنج کلین شیت از این لحاظ بهترین عملکرد را در بین تمام دروازه بانان لیگ برتر در نیم فصل دوم ثبت کرده اند.

شاید اگر سرمربی سایپا برای رفع ضعف مفرط خط حمله این تیم که از ابتدای فصل گریبان گیر نارنجی پوشان بوده چاره ای اساسی می اندیشید، در حال حاضر تیمش را دست کم در بین شش تیم ابتدای جدول می دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار