سمنان؛

سمنان جزو ۵ استان برتر کشور در شاخص‌های آموزشی

استاندار سمنان گفت: استان سمنان جزء پنج استان برتر کشور در شاخص‌های آموزشی و پرورشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  محمد رضا خباز استاندار سمنان در چهاردهمین جشنواره تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر استان در سمنان گفت : موفقیت نتیجه کار فردی نیست، موفقیت در نظام تعلیم و تربیت وابسته به کارگروهی معلمان و مدیران و همکاری دانش‌آموزان است.

  محمد رضا خبازافزود: تشویق معلمان و راهنمایی پیامبرگونه آنان موجب رشد و تربیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف کشور می‌شود.

وی تصریح کرد :  سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری بر روی اندیشه و شکل‌گیری شخصیت‌های وارسته دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این همایش گفت: امروز باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های آموزش و پرورش  و سایر دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی دانش آموزان به موفقیت های هرچه بیشتر در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی استفاده کنیم.

چهاردهمین آئین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان برتر استان سمنان با حضور علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

در این آئین از پیشکسوتان عرصه آموزش وپرورش غلامحسین فیض از سرخه، محمد حسین عاشور گرمسار، حمید رضا مزینانیان شاهرود، نصرت‌الله خدامی بسطام، علی رسولی‌نژاد دامغان، عبدالرضا بیگلری آرادان، علی اکبر فیروزیان مهدیشهر، حسین کریمی بیارجمند، ابرهیم سعیدی میامی و قربانعلی قدرت‌آبادی از امیر آباد تجلیل شد.

در این همایش از دارندگان برترین رتبه‌های کنکور سراسری از استان سمنان شامل فاطمه ابوالی رتبه 30 گروه علوم انسانی از گرمسار، فرشاد فولادی رتبه 31 گروه هنر از سمنان، سید معین مختاری رتبه 34 گروه علوم انسانی از شاهرود، محمد جواد چریکی رتبه 42 گروه هنر از سمنان، زهرا سادات حسینی رتبه 43 گروه ریاضی از سمنان، فاطمه عرب اسدی رتبه 20 کاردانی از میامی و تعداد زیادی از دانش‌آموزان در جشنواره جابر بن حیان وجشنواره هنرهای تجسمی فنی  حرفه‌ای برتر تجلیل شد.

به گزارش تسنیم، 400 نفر از دانش آموزان، معلمان وکارکنان برتر آموزش و پرورش استان که نفرات برتر کنکور، جشنواره ها، المپیادهای علمی و مسابقات  قرآنی،  هنری و ورزشی در این آیین تجلیل شدند.

 انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.