مسابقه «مهارت‌های تیراندازی» به شبکه پنج می‌آید

سریال «مهارت‌های تیراندازی» به سرپرستی هومن باقری برای پخش از شبکه پنج سیما دوبله شد.

مسابقه «مهارت‌های تیراندازی» به شبکه پنج می‌آیدهومن باقری دوبلور و مدیر دوبلاژ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تازه‌ترین فعالیت من در عرصه دوبله، مستند 65 قسمتی «مهارت‌های تیراندازی» بود.
 
دوبلور و مدیردوبلاژ «جانور مرگبار» تصریح کرد: سریال «مهارت‌های تیراندازی » روایتگر مسابقه‌ای است که تعدادی از افراد با سابقه در تیراندازی را گرد هم آورده و از میان آنها، دو گروه شش نفره را انتخاب می‌کند. در هر مرحله یک نفر از گروه حذف می‌شود. به همین ترتیب کارشناسان، استعداد شرکت‌کنندگان را در هر مرحله که شامل مهارت‌های تیراندازی در سطوح و حالت‌های متفاوت، تصمیم‌گیری در شرایط سخت و چگونگی سازگاری خود با محیط و ... بوده، شناسایی و آنها را روانه مرحله بعدی می‌کنند. در ادامه اتفاقات جالبی برای هریک از اعضا رقم می‌خورد.
 
راوی مستند «جهان هستی» با اشاره به چگونگی دوبله «مهارت‌های تیراندازی» اظهار داشت: دوبله مستند «مهارت‌های تیراندازی»، مدت زمان طولانی را به خود اختصاص داد؛ به دلیل اینکه تمام 65 قسمت این سریال، در فواصل مختلف به دست ما رسید. همچنین میزان بالای ریتم و پرسوناژ این مجموعه یکی دیگر از دلایل طولانی‌شدن دوبله اثر بود.  
 
دوبلور و مدیر دوبلا‍ژ «چهار سوی علم» درباره صداپیشگان مسابقه «مهارت‌های تیراندازی» اظهار داشت: هومن باقری، علیرضا شایگان، فریدون اسماعیلی، آبتین ممدوح، ابوالقاسم محمدطاهر، شایان شامبیاتی، مهرداد ارمغان، محمود اسماعیلیان، رهبر نوربخش، حسین نورعلی، علیرضا دیباج، نیما نکویی‌فر، محمد بهاریان، لادن سلطان‌پناه و نازنین یاری از جمله صداپیشگان اصلی این سریال هستند.
 
گفتنی است؛ دوبله مسابقه «مهارت‌های تیراندازی» در پنج فصل 13 قسمتی  به سرپرستی هومن باقری، برای پخش از شبکه «پنج» به اتمام رسیده است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار