«دعوت بدون کارت»؛ روایتی صمیمی از اردوی دانشجویی راهیان نور

برنامه تلویزیونی «دعوت بدون کارت» در فضایی متفاوت، روایتی صمیمی از دورهمی دانشجویان در اردوی راهیان نور است.

هاشم تفکری بافقی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تولید برنامه جدید خود گفت: با توجه به اینکه شبکه افق قصد پخش برنامه «کدبانو» را در نوروز امسال ندارد و تغییرات جدید در برنامه «از لاک جیغ تا خدا» را برای ماه مبارک رمضان گذاشته‌ایم، تصمیم گرفتیم تا در برنامه‌ای متفاوت در قالب مستند گزارشی با همراهی اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تماس‌هایی که از سمت بسیج سازمان صدا و سیما گرفته شد، برنامه «دعوت بدون کارت» را در 10 قسمت برای پخش از یکی از شبکه های سراسری سیما در حال آماده سازی هستیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کدبانو» در خصوص جزئیات ساختار برنامه نوروزی «دعوت بدون کارت» بیان کرد: 6 قسمت از این برنامه را در دانشگاه های ایران و بین دانشجویان متحول شده از سفر راهیان نور و 4 بخش دیگر را با همراهی دانشجویان به منطقه عملیاتی جنوب با محوریت بسیج دانشجویی، راهیان نور خواهیم داشت.

تفکری بافقی عنوان کرد: این برنامه خاص‌تر است؛ چرا که با همراهی بچه مذهبی‌ها، فضایی شاد، خودمانی، ملموس و غیرشعاری را ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: «دعوت بدون کارت» با تست اجرایی که در ابتدای هر برنامه از دانشجویان دانشگاه‌ها گرفته شده، فضایی طنز و شاد را ایجاد کرده است. به این صورت که پس از ورود به هر دانشگاه تست اجرا از دانشجویان هر دانشگاه گرفته می شد و هر دانشجو راوی اتفاقات دانشجویان و دانشگاه است.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «از لاک جیغ تا خدا» با بیان اینکه روال مستند گزارشی را در سفر دانشجویان به جنوب کشور نیز داشتیم، در خصوص بخش‌های ضبط شده در مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: 4 قسمت دیگر را در مناطق عملیاتی کشور با اجرای خودم گرفتیم که روایتی از حال و هوای جمع دانشجویی است.

وی به حضورشان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به خالی و خلوت بودن مناطق عملیاتی و نزدیک بودن زمان پخش، برای اینکه فضایی شلوغ را تجربه نکنیم، پیش از شروع سفرهای نوروزی کار خود را آغاز کردیم تا فضای نخبگان و خلوتی دنج را نشان بدهیم.

تفکری بافقی در پایان با اشاره به زمان بندی پخش برنامه تلویزیونی «دعوت بدون کارت»، خاطرنشان کرد: با صحبت هایی که انجام شده، این برنامه احتمالا 8 اسفند به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و در ایام نوروز 96 از شبکه های سراسری سیما در قالب گزارش های نوروزی به پخش خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار