تبریز ؛

جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمنان اسلام

فرمانده سپاه عاشورا گفت : هم اکنون انقلاب اسلامی درگیر جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمنان اسلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرمانده سپاه عاشورا گفت : هم اکنون انقلاب اسلامی درگیر جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمنان اسلام شده است.
سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر افزود : برای تشکیل دولت اسلامی ، بسترسازی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و آماده سازی برای ظهورمنجی عالم بشریت ، با تمام قدرت و ظرفیت در مقابل این تهاجم وسیع ایستاده ایم.
وی دشمنی ایران با دولت امریکا را دشمنی اسلام با کفر دانست و گفت : تا زمانی که جبهه حق و ماهیت اسلامی خود را حفظ کرده ایم دشمنی استکبار نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
فرمانده سپاه عاشورا اشاره به سناریوی پیچیده دشمنان در عرصه جنگ نرم تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب، از این جنگ به عنوان قتل عام و شبیخون فرهنگی نام برده اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن با قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.
سردار کریمیان ایجاد بحران هویتی را یکی دیگر از اهداف جنگ نرم برشمرد و افزود: با جهاد کبیر و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، مبارزه با اسلام عافیت طلبان و محافظه کاران و الگو قرار دادن شهیدان در دفاع از اسلام و ولایت، همه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.
سردار کریمیان اهداف اصلی گروه های تکفیری و سلفی را نابودی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت : این گروه های تروریستی که دست نشانده آمریکا هستند برای مقابله با تشیع علوی و جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده اند و عراق و سوریه بهانه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.