ناصری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تذکرات رهبری رویکرد جدی برای حل معضلات خوزستان در مجلس و دولت بوجود آورده است

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: با تذکر مقام معظم رهبری درباره خوزستان رویکرد جدی برای حل معضلات ریزگردها از سوی مجلس و دولت به وجود آمده است.

تذکرات رهبری رویکرد جدی برای حل معضلات خوزستان در مجلس و دولت بوجود آورده است
"مجید ناصری‌‌نژاد" عضو مجمع استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری درباره اهمیت رسیدگی و حل معضلات استان خوزستان برای دولتمردان گفت: همیشه شاهد بوده‌ایم مقام معظم رهبری در بحران‌های مختلف و در بروز مشکلاتی که به صورت عادی قابل حل نبوده ورود پیدا کرده و راهکار ارائه داده‌اند تا موجبات خروج از بحران فراهم شود.

وی تاکید کرد: دولت قطعا باید بعد از فرمایشات رهبری انقلاب به این موضوع جدی‌تر بپردازد. 

نماینده مردم شادگان ضمن قدردانی از توجه ویژه مقام معظم انقلاب به معضلات پیش آمده در استان خوزستان تصریح کرد: دولتمردان با توجه به تاکیدات رهبری برای حل فوری معضلات به وجود آمده در استان خوزستان و استفاده از همه سازمان‌ها می‌توانند بحران‌های موجود را پشت سر گذاشته و این مسائل را حل کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: بنده احساس می‌کنم بعد از تذکر ایشان یک حرکت و رویکرد جدی برای حل مشکل استان خوزستان از سوی مجلس و دولت به وجود آمده و امیدواریم با استفاده از تامین امکانات با اقدامات عملی بر این مشکلات فائق آییم.

ناصری‌نژاد با اشاره به اینکه ما از اقداماتی که تاکنون دولت برای حل معضلات استان خوزستان انجام داده ناراضی و نگرانیم، گفت: از ابتدا خواسته‌های نمایندگان استان خوزستان مورد توجه دولت قرار نگرفت، ما خواستار برگزاری جلسه هیأت دولت در این استان و تصویب اعتبارات و امکانات لازم و فوری برای حل معضل ریزگردها بودیم که عملیاتی نشد و تنها یک سری اقدامات مقطعی از سوی دولت صورت گرفت.

عضو  مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: رئیس مجلس به رئیس کمیسیون انرژی مأموریت داد تا با بررسی و حضور در کمیسیون بودجه اعتبارات لازم را برای حل مشکل ریزگردها در استان خوزستان انجام دهد، اینگونه اقدامات خوب است اما با نگاهی به بودجه سال 95 می‌بینیم که با وجود پایان سال هنوز هیچ کدام از اعتبارات محقق و تخصیص پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: ما نیز نمی‌توانیم به امید بودجه بنشینیم، باید اعتبارات خاص و اقدامات فوری انجام شود تا از این بحران عبور کنیم.

نماینده مردم شادگان خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها باید تجهیز شده و مدارس و شبکه‌های توزیع برق از گرد و غبار شسته شود، شرکت‌های آبرسانی نیز باید به موتورهای یدک مجهز شوند تا در صورت قطع برق منعی در انتقال آب استان ایجاد نشود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار