گیلان؛

درخشش گیلانی ها در مسابقات تیراندازی

ورزشکاران گیلانی 2 مدال مسابقات آزاد زمستانی تیراندازی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این رقابت ها که در تهران برگزار شد ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
سعید علیپور افزود: در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان این رقابت ها، زینب طوماری از گیلان موفق شد مدال نقره و عنوان دوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
وی بیان کرد: در رشته تپانچه بادی و در فاصله 10 متر که 46 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که این ورزشکار شایسته گیلانی موفق شد پس از ورزشکاری از تهران در مکان دوم مسابقات قرار گیرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در رده سنی جوانان بخش مردان نیز سجاد پورحسینی از گیلان در رشته تپانچه و در فاصله 10 متر، موفق شد مقام سوم رقابت های تیراندازی آزاد زمستانی کشور را کسب کند.
علیپور افزود: سجاد پورحسینی در این مسابقه با 38 تیرانداز دیگر از سایر استان های کشور به رقابت پرداخت که در نهایت پس از ورزشکارانی از استان های مرکزی و تهران، در مکان سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
در استان گیلان بیش از 150 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تیراندازی، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.