خطرناک‌ترین شیرین کاری جهان/سقوط آزاد بدون استفاده از چتر! + فیلم

مرد دیوانه دو سال است که بر روی پروژه سقوط ایمن بدون استفاده از چتر نجات کار می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت عجیب و هیجان انگیز دو ورزشکار آمریکایی پایانی جالب و دیدنی به‌خود گرفت. یکی از این ورزشکاران برای نشان دادن جسارت و تبحرش تصمیم می گیرد سقوطی آزاد، بدون چتر و جلیقه نجات را تجربه کند.

آنها در ارتفاع 7 هزار و 600 متری سطح زمین از هلی کوپتر بیرون پریده و در هوا معلق می شوند، یک دستگاه GPS، رادار ارتباطی و در نهایت یک ماسک اکسیژن تنها وسایلی است که در اختیار آنها قرار داده شد. از طرفی سرعت 193 کیلومتر بر ساعت، مقابله در برابر اصطحکاک هوا و باد انتظار زنده ماندن را بدون استفاده از چت نجات تقریبا غیر ممکن می کرد، اما مرد جوان در میان تشویق های خانواده اش و با کمک گرفتن از ماسک اکسیژنی که در ارتفاع 3 هزار متری فعال شد توانست به خوبی داخل توری که برای او پهن شده بود افتاده و به‌طرز حیرت انگیزی زنده بماند. 

نوارهای پلی اتیلن با چگالی بسیار بالا و مقاومتی دو برابر فولاد که توسط جرثقیل 61 متری از سطح زمین نگه داشته شده بود بخوبی توانست ضربات وارد شده را کنترل و لوقا را در کمال سلامت به زمین برساند. 

پس از از این پیروزی لوقا 42 ساله در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون از عشقش به پرواز و دو دهه تلاش و 18 هزار بار سقوطش گفت. سعی کردم کاری را که هیچ کس حاضر به انجام آن نیست و از نظر دیگران نوعی دیوانه بازی است تجربه کنم.حالا خوشحالم که تمام برنامه ریزی، تلاش و آماده سازی هایم نتیجه داد و توانستم رکوردی بی نظیر را ثبت کنم.

خطرناک ترین شیرین کاری جهان+ فیلم

خطرناک ترین شیرین کاری جهان+ فیلم

خطرناک ترین شیرین کاری جهان+ فیلم



برای دانلود اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار