در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«شکرستان» جزو برند‌های مطرح تلویزیونی است

مجموعه «شکرستان» با توجه به سابقه موفق انیمیشنی، جزو برترین برند‌های تلویزیون نامیده می‌شود.

جواد فرحانی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی پیرامون ساختار مجموعه عروسکی «شکرستان» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ‌گفت: ما کار تولید مجموعه عروسکی «شکرستان» را با توجه به سابقه موفق «شکرستان» در ساختار انیمیشنی و خاطره خوبی که مردم با آن داشتند،‌ به سفارش سازمان صدا و سیما به مدت یک سال است که شروع کرده‌ایم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه»، در ادامه مجموعه عروسکی «شکرستان» را نمونه‌ی موفق انیمیشنی این گروه دانست و درخصوص استقبال مخاطبان اظهار داشت: با توجه به قسمت‌های پخش شده، بازخورد خوبی از مدیران شبکه و مردم گرفته‌ایم و انشالله برای عید نیز پیش خواهیم‌ رفت.

وی «شكرستان» را جزو برترین برند‌های تلویزیون دانست و درخصوص فروش محصولات این مجموعه انیمیشنی عنوان کرد: در برهه زمانی یک ساله «شکرستان» در مهمان خانه‌ها بود و همکنون با تولید محصولات نوشت افزار و عروسک‌هایی که در اختیار خانواده ها و کودکان است، شکرستان و قصه‌های این سرزمین را در خانه‌ها هم داریم. تمام دنیا حتی سینمای هالیوود کارهای سینمایی و پویانمایی را برای اینکه بتوانند لوازم جانبی خود را روانه بازار و اهدافشان را در ملل‌های مختلف پیاده سازی کنند، می‌سازند، امیدوارم «شکرستان» را سوای از پخش تلویزیونی در خانه‌ها هم ببینیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «جهت» با بیان اینکه ساخت عروسک‌ها و روانه کردن محصولات «شکرستان» در بازار، جزو تولیدات ملی محسوب می‌شود، توضیح داد: ما در بخش زمینه سازی تولید ملی مجموعه عروسک‌های «شکرستان» حدود 20 تا 30 قسمت، دو دقیقه‌ای داریم تا بعد از به تولید رسیدن محصولات آمادگی خود را برای  روانه شدن محصولات به بازار اعلام کنیم.

فرحانی در پایان پیرامون ساخت دکور و فضای لوکیشن مجموعه عروسکی «شکرستان» گفت: با توجه به شرایط جدید و خوبی که در شهرک غزالی حاکم شده است، در وهله اول ما فکر می کردیم تولید مجموعه عروسکی کارآسانی است، ولیکن در پیش تولید 4 ماهه به کاری سخت و طاقت فرسا رسیدیم و سختی اجرای تمام دکورها به دوش دوست خوبم حسین بزرگمهر بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.