تبریز؛

افتتاح طرح های عمرانی و خدمات رسانی در ورزقان

3 طرح عمرانی در حوزه آبرسانی و مسکن با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان ورزقان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این طرح ها شامل :  آبرسانی به روستاهای  زغن آباد و کاسین و 43 باب مسکن افتتاح طرح های عمرانی و خدمات رسانی در ورزقان مدد جوی تحت پوشش کمیته امداد خمینی  در 15 روستای این شهرستان بود که برای اجرای آنها در مجموع 13 میلیارد ریال هزینه شده است . افتتاح طرح های عمرانی و خدمات رسانی در ورزقان
صمد نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی  استان در بهره برداری از طرح آبرسانی گفت : با بهره برداری از این طرح ها  4 هزارنفر از ساکنان  روستایی ورزقان از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .
وی افزود: 94درصد جمعیت روستایی  این شهرستان تحت پوشش شبکه آبرسانی  بهداشتی  هستند.
همچنین با حضور شبستری  عملیات اجرایی 2باب سالن ورزشی در روستاهای کاسین و زغن آباد در 2500مترمربع و با اعتبار 30 میلیارد ریالی پتروشیمی تبریز و کارخانه تولید قطعات فلزی مورد نیاز معادن ورزقان با سرمایه گذاری 46 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی این شهرستان آغازشد.
وی  همچنین  از روند تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی این شهر بازدید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی  در دیدار عمومی مردم روستای کاسین با اشاره  بر اینکه زمینه های توسعه این شهرستان با وجود معادن مس و طلا مهیا است، گفت : روند توسعه اقتصادی و اشتغال در ورزقان  با جذب سرمایه گذار و راه اندازی صنایع پایین دستی مس و طلا سرعت خواهد گرفت.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.