با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت؛

کلنگ زنی پروژه احیای ۳۳ هزار هکتار زمین کشاورزی سیستان وبلوچستان

کلنگ زنی عملیات اجرایی احیای ۳۳ هزار هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان توسط فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

کلنگ زنی پروژه احیای ۳۳ هزار هکتار زمین کشاورزی سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز کلنگ پروژه احیای ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان سیستان و بلوچستان را در منطقه جزینک به زمین زد.

این طرح از جمله مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان است.

*افتتاح ۴۱۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سفر خود به منطقه سیستان ۴۱۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در جنوب شرق کشور که با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران احداث شده بود به صورت ویدئو کنفرانس در محدوده ۵ قرارگاه عملیاتی سپاه در جنوب شرق کشور افتتاح کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در مراسم بهره برداری از ۴۱۵ واحد مسکونی در محدوده ۵ قرارگاه عملیاتی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: با توجه به گستردگی استان سیستان و بلوچستان و میزان محرومیت این منطقه از کشور، خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی توسط سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی در جنوب شرق کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان محروم یکی از این اقدامات است، افزود: البته با تلاش هایی که در راستای محرومیت زدایی در سال‌های اخیر صورت گرفته امروز علاوه بر محرومیت زدایی این موضوع موجب ایجاد امنیت پایدار شده است.

وی گفت: نهضت محرومیت زدایی شروع شده و امیدواریم هرچه زودتر محرومیت از این استان رخ بربندد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی دارد که امیدواریم با همت و تلاش دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بتوان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: حرکت سپاه پاسداران در مسیر محرومیت‌زدایی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و همه ما باید قدردان نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باشیم.

وی گفت: باید نگاه ما همواره به درون کشور باشد، زیرا با وجود مشکلات متعددی که امروز در کشور وجود دارد از جمله تحریم‌ها اگر ظرفیت‌های درونی کشور را فعال کنیم آینده روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.