تخفیف 10 تا 20 درصدی در اولین نمایشگاه بهاره شهرستانی

اولین نمایشگاه بهاره شهرستانی همراه با تخفیف 10 تا 20 درصدی فردا در تفت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمیدرضا دهقانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاه بهاره به صورت شهرستانی برگزار می شود که آغاز به کار این نمایشگاه از فردا خواهد بود.

وی افزود: دلیل برپایی این نمایشگاه جلوگیری از تورم ناشی از ازدیاد تقاضا در ایام آخر سال می باشد که کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، آجیل، کیف، کفش، پوشاک و ... در 60 غرفه نمایشگاه عرضه می شود.


وی گفت: مکان برگزاری این نمایشگاه سالن قدس می باشد که تخفیف 10 تا 20 درصدی این نمایشگاه نسبت به بازار را خواهیم داشت.

دهقانی جمع آوری دست فروشان در سطح شهر را وظیفه ذاتی شهرداری با همکاری نیروی انتظامی عنوان کرد و تصریح کرد: چندین مرتبه با شهرداری مکاتبه داشته ایم ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

وی با توصیه به شهروندان مبنی بر عدم خرید از دست فروشان اظهار کرد: همشهریان مواد خوراکی به ویژه برنج، لوازم آرایشی و ... را از دست فروشان تهیه نکنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت افزود: روزانه 5 تا 10 نفر معترض نسبت به موارد دست فروشی داریم که اغلب به سبب گرانی کالا یا کالاهای تقلبی می باشد.

دهقانی خاطرنشان کرد: خرید از مغازه های شهرستان حمایت از واحدهای صنفی است که پراونه کسب گرفته و بیمه و عوارض شهرداری پرداخت می کنند، همچنین نیز همشهریان در صورت وجود مشکلی در خرید می توانند 24 ساعته با سامانه 124 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است: نمایشگاه بهاره از فردا  سوم اسفند تا 12 اسفند، در محل سالن ورزشی قدس تفت ساعت 16 تا 22 دایر می باشد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار