ایجاد اشتغال 30 هزار نفر در سال در سایه فعالیت کار آفرینان

رئیس دانشکده کار آفرینی گفت: رهبران کار آفرین سالانه اشتغال زایی بیش از 30 هزار نفر از افراد جامعه را تامین می‌کنند.

ایجاد اشتغال 30 هزار نفر در سال در سایه فعالیت کار آفرینان
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین جشنواره رهبران کار آفرین با حضور علی ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی و جمعی از مسئولان دانشگاه تهران و کار آفرینان برتر کشور عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم زالی رئیس دانشکده کار آفرینی و دبیر جشنواره اظهار داشت: هدف این برنامه کشف، شناسایی، ارزیابی و معرفی رهبران کار آفرین به جامعه ایرانی به منظور تقویت فرهنگ ملی کار آفرینی و الگو سازی است.

وی ادامه داد: کارآفرینی اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت تولید و صنعت است.

زالی اظهار داشت: این رویکرد در جشنواره رهبران کار آفرین مورد توجه قرار گرفته و بر اساس این موارد رهبران برتر هرساله انتخاب می‌شوند.

رئیس دانشکده کار آفرینی بیان کرد: رهبران کار آفرینی شناسایی شدند که طی یک سال گذشته بیش از 30 هزار نفر اشتغال‌زایی داشته‌اند در واقع با احتساب شاغلین حداقل 90 هزار نفر را این رهبران کار آفرین در تامین معاش یاری کرده‌اند.

زالی عنوان کرد: جامعه دانشگاهی ایران به عنوان یک رسالت ماموریت و مسئولیت مردمی کار آفرینان را مورد تقدیر قرار می‌دهد تا حرکت علمی و دانشگاهی که موجب تعمیق مباحث کلاسی در رشته کار آفرینی و تقویت تعامل صنعت و دانشگاه است تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار