نامه‌نگاری دوباره عناصر ضدانقلاب با سران آمریکا

گروهی از عناصر ضدانقلاب با ارسال نامه‌‌ای به کنگره آمریکا، مدعی نفوذ ایران در بین مقامات این کشور شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی متشکل از 100 عنصر ضدانقلاب با ارسال نامه‌ای به کنگره آمریکا مدعی نفوذ ایران در بین مقامات آمریکایی شدند.

در این نامه، که وبسایت "واشنگتن فری بیکن" می گوید به نسخه‌ای از آن دست یافته است، از کمیته روابط خارجی سنا و مجلس نمایندگان خواسته شده است درباره آنچه "گروه های لابی وابسته به ایران در کنگره و وزارت دفاع آمریکا" خوانده شده، تحقیق کند. 

در این نامه همچنین ادعا شده است ایران حتی به داخل تحریریه شبکه تلویزیونی معاند "صدای آمریکا" نیز نفوذ کرده و از حضور عناصر مخالف خود در این شبکه جلوگیری می کند. 

به نوشته واشنگتن فری بیکن، نامه مذکور به سناتور "باب کورکر" و "اد رویس"، رؤسای کمیته روابط خارجی سنا و مجلس نمایندگان آمریکا، تحویل داده شده است.

از زمان پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این دومین نامه خیانت‌آمیز ضدانقلاب به سران آمریکا به شمار می‌رود. پیشتر گروهی از آنها نیز با ارسال نامه سرگشاده‌ای به ترامپ، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده بودند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
کثافتهای وطن فروش.مردم ایران از شماها متنفرند متنفر. امکان نداره که شماها ایرانی باشید.هیچ وقت یک ایرانی برای تحریم هموطنای خودش دست به دامن دشمنان مردم نمیشه. شماها در کشته شدن مردم ایران.تحریم و بدبخت کردن مردم ایران همیشه در جبهه دشمنان ایران و مردم ایران بودید. با این وجود غلط میکنید که ادعای ایرانی بودن و اون هم از نوع وطن پرستش رو دارید.شماها مشتی تاجر هستید که جان و مال مردم ایران رو دارید در آمریکا و اروپا معامله میکنید.امیدورام بلاهایی رو که سر مردم ایران آوردید یک روزی سر خوانواده های خودتون بیاد تا درس عبرتی بشه برای تمام خیانت کاران در همه دنیا.هر چند که داغ وطن فروشی که بر پیشانی دارید شاید خودش به اندازه کافی برای کسیکه یک ذره غیرت داشته باشه کافی باشه.ولی وطن فروشان و خیانتکاران به ملت و کشورشون که غیرت نمیدونن چیه.
آخرین اخبار