یزد؛

کمک 50 میلیونی خیران اردکانی به کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل

خیران اردکانی برای تأمین تجهیزات سخت‌افزاری کتابخانه و خرید کتاب‌های کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل این شهر 50 میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی نصرتی، مسئول کتابخانه آیت‌الله فاضل گفت: بالغ بر200 نسخه کتاب به زبان انگلیسی به ارزش 15 میلیون ریال با کمک خیران اردکانی به مجموعه کتاب‌های کتابخانه آیت الله فاضل افزوده شد.

وی افزود: این کتاب‌ها که بنا به درخواست اعضای کتابخانه و بیشتر در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته است، جزو منابع اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود و در این خصوص می‌تواند نیازهای اعضای کتابخانه را برطرف کند.

وی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش اردکانی همچنین با صرف مبلغ 35 میلیون ریال، بخشی از نیازهای سخت‌افزاری کتابخانه نظیر رایانه و چاپگر را نیز تأمین کردند.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر، خیران فرهنگ‌دوست اردکان با نیت خیر و ارزشمند خود کمک‌های زیادی در زمینه خرید کتاب، تجهیزات اداری و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به این کتابخانه بزرگ و قدیمی اردکان کرده‌اند.

لازم به ذکر است: کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل با دارا بودن بیش از 40 هزار نسخه کتاب و 11 هزار عضو، یکی از فعال‌ترین کتابخانه‌های شهرستان اردکان است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار