شهرکرد؛

کمک ۵۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریالی خیران به ایتام

خیران چهارمحال و بختیاری ۵۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به ایتام این استان کمک کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماه نخست امسال، خیران استان ۵۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به صورت نقد و کالا در زمینه‌های بهداشت و درمان، تأمین مسکن، تحصیل و آموزش، اشتغال و خودکفایی و سایر خدمات به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۳۳۱ یتیم در چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۲۹۹ یتیم از این تعداد تحت حمایت خیران و ۳۲ یتیم فاقد حامی هستند.

ملک پور با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۱ حامی یاری رسان کمیته امداد در حوزه اکرام ایتام فعالیت می‌کنند ادامه داد: بیشترین حامی با ۲ هزار و ۹۷ نفر مربوط به منطقه یک شهرستان شهرکرد و کمترین حامی با ۲۳۲ نفر مربوط به بخش منج شهرستان لردگان می‌باشد.

وی اضافه کرد: خیران در طرح اکرام ایتام می‌توانند با پرداخت حداقل ۲۰۰ هزار ریال به صورت ماهانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده دار شوند.

ملک پور گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند با شماره گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.