سه کشته و یک مجروح حاصل تصادفات 48 ساعت گذشته در بوشهر

بر اثر تصادف و واژگونی خودروی سواری و موتورسیکلت در سه محور استان طی 48 ساعت گذشته سه نفر فوت و یک نفر مجروح شده است.

سه کشته و یک مجروح حاصل تصادفات 48 ساعت گذشته در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاوید پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: ساعت 10 صبح روز یک شنبه گذشته یک دستگاه پژو 405 بر اثر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خود و تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شده که راننده بر اثر شدت جراحات وارد شده بعد از انتقال به مرکز درمانی فوت می کند.

وی اظهار داشت: در یک مورد دیگر ساعت 10 صبح روز دوشنبه، شخصی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و فوت فرزندش بر اثر تصادف با موتورسیکلت خبر می دهد، که کارشناسان پلیس راه به محل حادثه در جاده روستایی سراج آباد اعزام می شوند و با بررسی صحنه تصادف مشخص می شود که راکب موتورسیکلت به علت سرعت بالا و عدم کنترل واژگون شده و با توجه به جراحات بالا بعد از انتقال به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان فوت می کند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: دیروز دوشنبه در محور آبپخش- شبانکاره در محل سه راه روستای بویری یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و متاسفانه ترک نشین موتورسیکلت به علت جراحات شدید وارد شده به وی، در دم جان باخته و راکب موتورسیکلت به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان منتقل می شود.
 
پاپری اضافه کرد: با اعزام کارشناسان پلیس راه به محل حادثه و بررسی صحنه تصادف مشخص شد، علت تصادف عدم رعایت حق تقدم از طرف راکب موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه بیشترین درصد تصادفات در سطح کشور بر اثر خطاهای انسانی بوده است، از شهروندان درخواست کرد: در هیچ شرایطی از سرعت مطمئنه تجاوز نکنند، و حتما از رانندگی در مواقع خواب آلودگی پرهیز کرده تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.