سمنان؛

آغاز پيش فروش اينترنتی بليط هاي نوروزی ناوگان جاده ای

پيش فروش اينترنتی بليط های نوروزی از اول اسفند در استان سمنان آغازشد.

آغاز پيش فروش اينترنتي بليط هاي نوروزي ناوگان جاده اي

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان با اعلام این خبرافزود: از پانزدهم اسفند پیش فروش بلیط در محل پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت اینترنتی و حضوری به مردم عرضه می گردد.

غلامرضاطحان با اشاره به اهمیت سفرهای با برنامه گفت: شهروندان می توانند در فرصتی مناسب با برنامه ریزی دقیق برای سفر خود و خانواده اقدام به تهیه بلیت از شركت های حمل ونقل مورد نظر بنمایند.

وی با تأكید بر لزوم افزایش سطح خدمات به مسافرین قبل از سفر گفت: به منظور ارج نهادن به وقت مسافرین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایتهای www.safar724.com ،http://www.payaneh.ir و یاwww.payaneha.com بلیط خود را برای تمامی نقاط كشور تهیه نمایند.

طحان در ادامه خاطر نشان كرد: مسافرین میتوانند برای ارسال شكایات، پیشنهادات و نظرات خود از طریق سامانه پیام كوتاه 3000143و سایت www.semnan.rmto.ir اقدام نمایند.

گفتنی است طرح افزایش ایمنی حمل و نقل مسافرین نوروزی از تاریخ 25 اسفند سال جاری لغایت 15 فروردین سال96به مورد اجرا گذاشته می شودوسایت www.safar724.comآسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس معتبرترین سامانه خرید و رزرو بلیط اتوبوس بدون نیاز به ثبت نام و چاپ بلیط از تمامی شرکت های مسافربری کشورمی باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.