بازگشت استقلالی ها به تهران/ پول توجیبی به شاگردان منصوریان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از سوی افتخاری مدیریت این باشگاه پول توجیبی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه کاروان تیم فوتبال استقلال تا قبل از دیدار مقابل التعاون عربستان در امارات اقامت خواهند داشت بر همین اساس افتخاری مدیر عامل باشگاه به بازیکنان تیم پول تو جیبی پرداخت کرد.

آبی پوشان امروز تمرین ریکاوری را ساعت 17 برگزار می کنند و فردا نیز در یک هتل دیگر امارات مستقر می شوند .

استقلالی ها طبق برنامه و جهت هم مکان نشدن با پرسپولیسی‌ها، ترجیح داده‌اند تا فردا محل اقامت خود را تغییر دهند و از باشگاه ایرانیان امارات به یکی از هتل‌های امارات نقل مکان کنند. دلیل این تصمیم ظاهرا رزرو باشگاه ایرانیان توسط پرسپولیسی‌ها است و با توجه به اینکه صعود استقلال به مرحله گروهی مسجل نشده بود تیم پرسپولیس زودتر محل مورد اشاره را رزرو کرده بود.

بر اساس توافق با مسئولان الاهلی، استقلالی‌ها تا زمان سفر به عمان که روز شنبه خواهد بود، در یکی از زمین‌های کمپ تیم الاهلی تمرین خواهند کرد.

بازگشت استقلالی ها به تهران

با توجه به اینکه قرار است کاروان استقلال بعد از دیدار با الاهلی امارات تا روز شنبه در امارات بماند و سپس شنبه هفته آینده راهی عمان شود به این ترتیب یک مسئول باشگاه استقلال امروز به تهران باز می گردد.

حامد افضلی مسئول مسابقات آسیایی استقلال برای فراهم کردن مقدمات حضور آبی پوشان در عمان و برخی مکاتبات به تهران باز می گردد.
 
همچنین قرار است پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره و مسعود معینی عضو این هیئت فردا به تهران بازگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار