همدان؛

نقطه قوت ما ایمان و پیروی از ولایت فقیه است

مشاور استاندار همدان گفت: نقطه قوت ما ایمان، تفکر بسیجی و پیروی از ولایت فقیه است که موجب دلگرمی رزمندگان است.

نقطه قوت ما ایمان و پیروی از ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، میرزامحمد سلگی در نشست بصیرتی که در  سالن جلسات بانک کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: بعد از جنگ، دشمن نقاط قوت ما را شناخت و سعی بر تهاجم فرهنگی، قتل عام فرهنگی،شبیخون فرهنگی ، ناتوی فرهنگی و غارت فرهنگی داشته است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر خواندن کتب دفاع مقدس است، گفت: این عنایتی که شامل حال خود شده را مدیون سردار نورانی و شهید «حاج حسین همدانی» می دانم که از ابتدای جنگ تا پایان آن و تا موقع شهادت شهید «علی چیت سازیان» با هم همسنگر بودیم که شاید این تفقد مقام معظم رهبری از این ناحیه شامل استان همدان شده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به حکمتی از نهج البلاغه حضرت علی(ع) ابراز داشت: انسان باید سعی کند مثل چشمه جوشان باشد و این جوشیدن بستگی به استعداد او دارد و اینکه در دفاع مقدس از آن ابتدا در تحریم بودیم این نکته مهمی است که ما در آن دوران از خودمان جوشیدیم و با وجود تحریم‌های تسلیحاتی دشمن، ما در مقابل آنها ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس همه استکبار جهانی سعی می‌کردند که عراق را از هر نظر تأمین کنند حتی تمام کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام کمک می‌کردند لذا با توجه به خوداتکایی و خودجوشی و توکل به خدا در بیشتر موارد به پیروزی دست یافتیم.

سلگی در ادامه افزود: در مبارزه با این استکبار باید طوری عمل کنیم که عده ای فریب دشمن را نخورند و به خطا نروند.

وی ادامه داد: باید در مقابل استکبار و دشمن ایستادگی کرد چراکه دشمن از راه اقتصادی وارد شده و این جنگ شدت گرفته و آنها نقطه قوت ما را دریافتند که آن ایمان و تفکر بسیجی ما است.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) تاکید کرد: اگر تفکر ناب بسیجی بر کشوری طنین انداز شود چشم طمع دشمن دور خواهد شد و باید منتظر حادثه بود که به لطایف الحیل دست به کار شده نقاط قوت ما را هدف می گیرند.

وی با بیان اینکه نقطه قوت ما ایمان و پیروی از ولایت فقیه است که مایه دلگرمی رزمندگان است، افزود: دشمن به دنبال این است که ایمان را از ما بگیرد و ما به عنوان یک شیعه مکلف هستیم که بر ایمان خود باقی بمانیم.

سلگی در پایان افزود: تقریظ مقام معظم رهبری را مرهون شهید همدانی می دانم که فرمانده ما و مدافع حرم بود و ایشان در کتاب «آب هرگز نمی میرد» اشاره ای به این سردار شهید داشته است.

انتهای پیام/ خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.