سمنان؛

نصب چراغ آذرخشی در محورهای مواصلاتی استان سمنان

100 عدد چراغ آذرخشی در محورهای مواصلاتی استان قبل از شروع سفرهای نوروزی نصب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مدیر کل حمل و نقل و پابانه های استان سمنان ،با اشاره به شرايط و موقعيت استان سمنان كه در تمام طول سال از تردد بالايي در محورهای ارتباطي برون شهري برخوردار است افزود: با شروع سفرهای نوروزی محور تهران سمنان مشهد از جمله محورهای پرتردد در کشور است بطوریکه بر اساس آمار های اخذ شده تردد روزانه در این ایام در مسیر مذکور به سه برابر میزان تردد معمول افزایش می یابد.

مهندس داود فهندژسعدی ضمن اشاره به انجام تدابيرلازم به منظور فراهم نمودن سفري مطلوب و ايمن براي هموطنان تصریح کرد : بررسي هاي بعمل آمده بر روي سوانح جاده اي استان بيانگر بالا بودن سهم تصادفات واژگوني در محورهاي مواصلاتي استان مي باشد .

وی در ادامه افزود : عواملي نظير خواب آلودگي ، خستگي و طولاني بودن و يكنواختي مسير ، يك طرفه بودن مسير ، عدم شرايط مناسب جغرافيايي براي پاركينگ و استراحت ، واقع شدن در شرايط خاص (گردشگري و ترانزيتي) و ... از جمله مهمترين عوامل تصادفات واژگوني مي باشد. از این رو بمنظور کاهش این نقیصه وبراساس هماهنگی بعمل آمده تعداد 100 چراغ آذرخشی در محورهای مواصلاتی استان قبل از شروع سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

فهندژ سعدی درپایان اظهار داشت : مرکز مدیریت راههای استان در طول سفرهای نوروزی بر جریان ترافیک محورهای مواصلاتی نظارت داشته و تیم‏های گشت کنترل و نظارت جاده‏ای اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ها در جاده‏های برون‏شهری استان خدمات رسانی و بازدیدهای خودر ا از اماکن تحت پوشش این اداره کل انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.