اصفهان؛

مقام دوم نانو ايران به دانشگاه کاشان رسید

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از کسب مقام دومی عضو هیات علمی دانشکده شیمی این دانشگاه در زمینه فناوری نانو کشور خبرداد.

مجید منعم‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پروفسور مسعود صلواتي نياسري، در يازدهمين جشنواره برترين هاي فناوري از بین بیش از 5 هزار نفر از اعضای هیات علمی سراسر کشور در زمینه فناوری نانو که مورد ارزیابی قرار گرفتند به این موفقیت دست یافته‌است.

وی افزود:انتخاب این برترین‌ها بر اساس تعداد ثبت اختراعات داخلی و خارجی، انتشارات مقالات ISI، تعداد ارجاعات، انتشار مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، تألیف کتاب و فرصت‌های مطالعاتی بوده‌است.

به‌گفته‌وی،پروفسور صلواتي نياسر استاد تمام و عضو هيات علمي پژوهشكده علوم و فناوري نانو دانشگاه كاشان با عناويني همچون دانشمند بين المللي در رشته مهندسي مواد، دانشمند بين المللي در رشته مهندسي شيمي، دانشمند بين المللي در رشته شيمي است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان،اظهارداشت:پروفسور صلواتی، همچنين در جشنواره‌هاي قبلي نیز پنج‌بار رتبه اول و سه بار رتبه دوم را كسب كرده‌است.

منعم‌زاده، تصریح‌کرد:مجله علمی پژوهشی "Journal of Nanostructure in chemistry" دکتر مسعود صلواتی نیاسر نیز در این جشنواره لوح تقدیر دریافت کرد.

وی افزود:دانشگاه کاشان نیز در این جشنواره از میان دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی بعد از دانشگاه های تهران، صنعتی اصفهان، تربیت مدرس، شریف، صنعتی امیرکبیر رتبه ششم را در زمینه فناوری نانو کسب کرد.

به‌گفته‌وی،يازدهمين جشنواره برترين هاي فناوري نانو دوم اسفند در مركز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار