مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خبر داد:

اعطای وام قرض‌الحسنه به موسسات مناطق سیل‌زده جنوب کشور

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از اعطای وام قرض‌الحسنه بلندمدت به موسسات فرهنگی قرآن و عترت آسیب‌دیده در سیلاب و بارندگی‌های اخیر در کشور خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از اعطای وام قرض‌الحسنه بلندمدت به موسسات فرهنگی قرآن و عترت آسیب‌دیده در سیلاب و بارندگی‌های اخیر در کشور خبر داد و گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد اتفاقات ناگواری ازجمله جاری شدن سیلاب، هجوم ریز گردها به مناطق جنوبی کشور و همچنین بارش برف شدید در برخی دیگر از مناطق کشور بودیم که موجب تحمیل آسیب‌های مختلفی به مردم این مناطق شد.

وی با اشاره گلایه رهبر معظم انقلاب از نحوه رسیدگی دولت و حکومت به مسائل مردم، عنوان کرد: در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رسیدگی عاجل و کامل سران دولت و حکومت به مسائل و مشکلات مردم و جهت جبران بخشی از خسارت تحمیل‌شده به موسسات قرآنی مناطق بحران‌زده، در نخستین جلسه کمیت اجرایی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور که بدین منظور برگزار شد، مقرر شد، به موسسات فرهنگی قرآن و عترت که جزء مناطق سیل‌زده، ازجمله موسسات استان سیستان و بلوچستان، بخش‌هایی از استان فارس، بوشهر و هرمزگان، بوده و دچار آسیب شده‌اند، همچنین مؤسساتی که در استان‌های اردبیل، کردستان و سایر مناطق کشور با برف و بوران شدید درگیر بوده‌اند، وام قرض‌الحسنه بلندمدت اعطا می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور افزود: همچنین اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، آمادگی دارد به موسسات قرآنی استان‌های خوزستان و ایلام که با پدیده مرگبار ریز گردها مواجه هستند و در روزهای اخیر دچار آسیب شدند، به‌صورت ویژه و فراتر از سهمیه وام موسسات قرآنی، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا نماید.

وی گفت: مبلغ این وام قرض‌الحسنه 10 میلیون تومان و با بازپرداخت بلندمدت، در راستای جبران آسیب ایجادشده و جلوگیری از اخلال درروند فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآنی پیش‌بینی‌شده است.

محمدی در پایان گفت: موسسات متقاضی دریافت این وام می‌توانند درخواست خود را با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در میان گذاشته و پس از تائید اتحادیه، روند دریافت این وام را از سوی بانک رسالت منطقه خود پیگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.