سوءاستفاده ای که از خواننده سرشناس پاپ شد+عکس

بابک جهانبخش با انتشار متنی از سوءاستفاده برخی دوستان عکاس خود در اینستاگرام انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک جهانبخش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از سوءاستفاده برخی دوستان عکاس خود انتقاد کرده و عنوان کرد: برخی اوقات شاهد بودم که بعضی عزیزانی که به آن‌ها اعتماد داشتم، برای بنده حرمت قائل نشدند و فایل‌ها و عکس‌ها و اطلاعات شخصی و کاری مرا خارج از وجدان کاری در اختیار گذاشتند."

بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ 
"سلام؛پُست موقت!خواهش مى كنم با حفظ احترام هر عزيزى رو كه حتى بنده فالو كردم رو شما بدون توجيه و شناخت و بى منطق فالو نكنيد و دايركت نزنيد به عزيزان ! قطعا دنبال كردن يك صفحه هم آداب خودش رو داره. بايد كسى رو دنبال كنيد كه يا دوست و نزديكتون باشه 
يا هنرمند مورد علاقه يا فرد مورد اعتمادتون نه فاميل بنده يا دوست بنده اونم بى دليل. اينجورى به كسانى با محبوبيت شخص ديگرى ناخواسته اعتبار ميبخشيد و قطعا تبعات خودش رو داره ! دوستتون دارم و برام ارزشمنديد كه عرض كردم و هرگز يك نصيحت نبود و فقط يك درخواست بود. يا حق."

"متاسفانه برای چندمین بار با حفظ احترام برای عکاسان هنرمند یکی، دو تا از دوستان عکاس و کسانی که فالو داشتم و توسط بنده حمایت شدند از اعضاء و نزدیک بودن به بنده سوء استفاده کردند و به همین دلیل مجبور شدم پیج های بغیر از همکاران موزیسین و اقوام نزدیکم رو علی رغم میل باطنی و شخصی آنفالو کنم. تا خدای ناکرده به اسم بنده شاهد اتفاق بدی نباشم. فقط بنده در قبال هواداران و مخاطبانم مسئولم و گاهی برخی از هواداران برای دریافت اطلاعات بیشتر به کسانی که فالو کردم پیام میدن و پرس و جو می کنن چه در مورد کهرم و چه در مورد زندگی خصوصیم و متأسفانه گاها شاهد بودم که بعضی از عزیزان که بهشون اعتماد داشتم به شرایط اجتماعی و حرفه ای بنده احترام نگذاشتن و برای بنده حرمت قائل نشدن و فایل ها و عکس ها و اطلاعات کاری و شخصیم رو خارج از وجدان کاری و انسانی رعایت نکردند و در اختیار گذاشتند.بنده هرگز بی انصاف نبودم و نیستم و به اصطلاح تر و خشک رو با هم نسوزوندم ولی این بار چاره نبود و از این سو مجبور شدم تا خیالم راحتر باشه. مرسی از درک و بزرگواریتون."

سوء استفاده از خواننده پاپ+عکس


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار