ساری؛

کشف 16کیلویی ترياک در شهرستان نکا

16 کیلو 600 گرم مواد مخدر در شهرستان نکا کشف شد.

سرهنگ نصيری فرمانده انتظامی شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از دستگيری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 16 کیلو 600گرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

وی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر توسط عاملان افيونی در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی، با انجام تحقيقات گسترده و بررسی ميدانی های میدانی،موفق به شناسايی محل تردد این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ نصيری افزود : با هماهنگی‌ مقام قضائی ، متهم در حالی که با خودرو نیسان شخصی قصد جابجایی مواد مخدر را داشت دستگير شد.

وی گفت : در بررسی نهايی از خودروی متهم 16 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل زاپاس خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به شهروندان توصيه كرد در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را به مرکز فوريت‌های پليسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار