اردبیل؛

انتصاب سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل

بعد از چند ماه خالی ماندن صندلی معاون عمرانی استاندار اردبیل، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، استاندار اردبیل در حکمی جعفر فهیمی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب کرد.

مجید خدابخش در بخشی از این حکم ابراز امیدواری کرده که نامبرده با اتکال به پروردگار قادر و متعال، فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم شریف و ولایی استان را مغتنم شمرده و ضمن بهره‌گیری بهین از ظرفیتهای آن مجموعه، در انجام شایسته وظایف قانونی، به ویژه ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرحهای توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندیهای عمرانی و تعیین اولویتها، به ویژه نظارت ویژه و موثر بر اجرای طرحهای عمرانی دستگاههای استانی ونحوه جذب اعتبارات مربوط مطابق با اهداف بلند و سیاستهای کاری نظام اسلامی و دولت یازدهم کوشا و موفق باشد.

بعد از چندین ماه خالی ماندن صندلی معاون عمرانی استاندار اردبیل، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب شد تا فهیمی بر این صندلی تکیه زده و امور را در دست گیرد.

پیش از این علی آذرنژاد معاونهماهنگی امور عمرانی استانداراردبیل که با کنار رفتن وی صندلی وی برای چندین ماه خالی مانده بود و با معرفی جعفر فهیمی، از این پس سکان معاونت عمرانی استانداری اردبیل به وی واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار