تبریز؛

280 روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه، در حال بازگشایی 280 راه روستایی هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود این مسیرها تا عصر بازگشایی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ باقرجوان در خصوص آخرین وضعیت راه‌های روستایی استان گفت: با توجه به بارش‌های چشم‌گیر و نزولات جوی در ایام زمستان، تا روز گذشته تمامی محورهای روستایی بازگشایی شده بودند؛ اما باتوجه به کولاک شدید در جاده‌ها و محورهای روستایی مجدداً راه 280 روستای استان مسدود شد.
وی با اشاره به بسته شدن دوباره راه‌های روستایی استان، اضافه کرد: عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها بوده و پیش‌بینی می‌شود تا عصر بازگشایی شوند؛ اما با توجه به شرایط جوی و همچنین کولاک و احتمال وزش باد، احتمال مسدود شدن مجدد تعدادی از راه‌های روستایی وجود دارد.
باقرجوان تأکید کرد: راهداران همواره در جاده‌ها حضور داشته و برای بازگشایی و کمک به مردم تلاش خواهند کرد.
وی با اشاره به شرایط موجود در محدوده‌ی تونل شیبلی، واقع در آزاد راه تبریز-زنجان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌ها و کولاک موجود در این محدوده، آب‌های مانده، موجب ایجاد قندیل در سقف و کف این تونل شده بودند که برای رعایت ایمنی و صیانت از جان رانندگان تنها برای چندین دقیقه مجبور به توقف تردد خودروها شده و پس از گذشت چندین دقیقه تردد مجدداً به جریان افتاد.
وی در این خصوص یادآور شد: تردد خودرو در تونل شیبلی تنها برای چندین دقیقه در شب گذشته متوقف شده بود که اکنون این محدودیت وجود نداشته و تردد در این مسیر در حال جریان است.
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار