اندروید ۸ احتمالا اوریو نام خواهد داشت

یکی از مدیران اندروید در کمپانی گوگل، تصویری از خوراکی معروف اوریو در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است.

اندروید ۸ احتمالا اوریو نام خواهد داشتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید کمی زود است که بخواهیم در مورد کدنام نسخه‌ی بزرگ بعدی سیستم‌عامل اندروید صحبت کنیم. اما ظاهرا این‌طور نیست؛ چراکه هیروشی لوک‌هایمر یکی از مدیران اندروید در گوگل، یک تصویر متحرک Gif در حساب‌رسمی توییتر خود منتشر کرده است که بنا به اعلام برخی منابع، این تصویر به‌نوعی به کدنام اندروید ۸. ۰ اشاره دارد.

در تصویر یادشده، همان‌طور که مشاهده می‌کنید نوعی دسر به چشم می‌خورد که با بیسکویت اوریو (Oreo) تزیین شده است.

طبیعتا انتشار این عکس باعث شده است بسیاری به این موضوع فکر کنند که لوک‌هایمر در واقع به نام نسخه‌ی بعدی اندروید اشاره کرده است که این نام شاید اوریو (Oreo) باشد. مسلما این نام از شیوه‌ی نام‌گذاری مرسوم گوگل برای نسخه‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید پیروی می‌کند.

البته پیش از این‌که بخواهید روی کلمه‌ی اوریو به‌عنوان نام نسخه‌ی بزرگ بعدی اندروید حساب باز کنیم، بد نیست به ژوئن سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم. در آن زمان نیز لوک‌هایمر در حساب توییتر خود تصویری منتشر کرده بود که بر اساس آن، بسیاری از افراد مطمئن شده بودند که نام نسخه‌ی بعدی اندروید، نوتلا (Nutella) خواهد بود. اما در آخر مشخص شد که وی قصد داشته است با مخاطبان خود کمی شوخی کند؛ چراکه یک هفته پس از انتشار عکسی که به نام نوتلا اشاره داشت، گوگل نام نسخه‌ی ۷. ۰ اندروید را رسما «نوقا» اعلام کرد.

در هر صورت به نظر می‌رسد تا اوایل ماه ژوئن امسال، نام واقعی سیستم‌عامل اندروید ۸. ۰ فاش نخواهد شد. تا آن زمان آیا شما فکر می‌کنید که اوریو نام نسخه‌ی بعدی اندروید خواهد بود؟ اگر پاسخ شما به این سؤال منفی است، به نظر شما اندروید ۸. ۰ چه کدنامی خواهد داشت؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:زومیت

انتهای پیام/
برچسب ها: اندروید ، گوگل ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار