مشهد؛

نبود بیمارستان تأمین اجتماعی در تربت جام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت جام گفت:سازمان تامین اجتماعی در تربت جام فاقد بیمارستان ملکی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمد نظری با اشاره به این که تنها درمانگاه شهرستان تربت جام پاسخگوی نیازهای درمانی کارگران نیست، افزود: در این درمانگاه امکانات و خدمات بستری بیمار وجود ندارد و کارگرانی که به بستری شدن نیاز دارند، به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه مراجعه می کنند.

وی همچنین با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی تربت جام ۳۷ میلیارد تومان مطالبه معوقه دارد، اظهار داشت: بدعهدی سازمان های بیمه گر در پرداخت معوقات باعث شده تا کارانه پزشکان بیمارستان های دولتی با یک یک ساله تاخیر مواجه باشد. این در حالی است که دریافت به موقع کارانه تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و کیفیت کار پزشکان و پرستاران دارد.

نظری با بیان اینکه تمام در آمد پرسنل درمانی بیمارستان ها از محل دریافت همین کارانه هاست ادامه داد: در صورتی که بدعهدی سازمان های بیمه گر همچنان ادامه داشته باشد و معوقات خود را تسویه نکنند، ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های دولتی با مشکل مواجه می شود . هر چند در این شرایط نیز نهایت سعی مان بر این است که بهترین خدمات پزشکی را در اختیار مراجعان قرار دهیم.

وی عنوان کرد: در خصوص تامین هزینه های جاری بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز با مشکل مواجه هستیم، به همین علت و با برداشت از سایر منابع سعی می کنیم کمبودها و کاستی های موجود را به نوعی مرتفع کنیم تا بیماران در درمان خود با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت جام تصریح کرد: خلف وعده سازمان های بیمه گر در پرداخت مطالبات معوقه، یکی از مهمترین چالش های پیش روی نظام سلامت و درمان است که اگر فکری به حال آن نشود، سلامت مردم به مخاطره می افتد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.