قزوین؛

تشکیل ستاد راهبری استانی برای ایجاد مجتمع های کشاورزی

در جلسه مشترک استاندار قزوین با مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاوری کشور بر تشکیل ستاد راهبری استانی به منظور تسریع روند ایجاد مجتمع های کشاورزی تاکید شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ در این جلسه مقرر شد این ستاد با ریاست شخص استاندار و مدیران استانی در هفته آینده ، تشکیل شود .

انتخاب مشاور برای امکان سنجی و طراحی پروژه نودهک تاکستان از طریق ترک تشریفات از سوی شرکت شهرکهای کشاورزی تا پایان امسال و همچنین معرفی پروژه های دارای قابلیت تبدیل به مجتمع گلخانه ای پس از بازدید میدانی و اخذ مصوبه ستاد راهبری استان به شرکت شهرکهای کشاورزی  از دیگر مصوبات این جلسه بود .

همچنین در این نشست پیشنهاد شد : شهرک صنعتی شال بدلیل نبود استقبال سرمایه گذاری در آن با توجه به زیر ساخت انجام شده و مصوبه شورای برنامه ریزی استان در مورخ 28 بهمن به شرکت شهرکهای کشاورزی برای ایجاد مجتمع گلخانه ای واگذار شود .

استاندار قزوین در این جلسه گفت : با توجه به مصوبه هیات دولت در صدد توسعه کشت گلخانه ای و انتقال تولید صیفی جات به فضای بسته  به منظور افزایش راندمان تولید و مصرف بهینه منابع آبی استان هستیم.

فریدون همتی افزود : قزوین بخاطر داشتن ظرفیتهای علمی و دانشگاهی و کشاورزی می تواند به قطب گلخانه کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار