کرمان؛

كشف 887 كيلوگرم مواد مخدر در جنوب استان كرمان

جانشين انتظامی استان از كشف 887 كيلو مواد مخدر در 2 عمليات پليسی در جنوب استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنابر اعلام پایگاه خبری پلیس٬ سرهنگ ناصر فرشيد گفت : در پی كار اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب، ماموران اين شهرستان از فعاليت باند مسلح تهيه و توزيع مواد افيونی که قصد انتقال مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور را داشتند مطلع و رسيدگی به موضوع رادر دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام يک سری اقدامات پليسی متوجه شدند که اين باند قصد دارد محموله مواد مخدر را با يك دستگاه خودروی سمند از استان سيستان و بلوچستان و از طريق شهرستان رودبارجنوب به مركزكشور حمل کنند .

جانشين انتظامی استان گفت : بلافاصله اكيپ های عملياتی پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاری پليس امنیت و آگاهی اين شهرستان با تحت كنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی خودروی مذكور را شناسايی كردند.

اين مقام انتظامی افزود : مأموران به محض مشاهده خودرو به راننده دستور ايست دادند كه وی با بی توجهی شروع به تيراندازی كرده و از صحنه متواری و در نهايت مأموران نيز با تير اندازی و اشرافيت بر منطقه خودرو را متوقف می کنند.

وی ضمن اشاره به اين مطلب كه قاچاقچيان با استفاده از تاريكی شب و جنگلی بودن منطقه از صحنه متواری شدند گفت: در بازرسی تخصصی از خودرو سمند 586 كيلوگرم ترياك كشف شد.

جانشين انتظامی استان در تشريح عمليات ديگر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج حين كنترل خودروهای عبوری در ايست و بازرسی مقطعی در محور قلعه گنج-تمگران به يك دستگاه خودرو آبی رنگ مشكوك و جهت بازرسی دستور توقف آن را صادر می كنند.

وی افزود:راننده به محض رويت ماموران به سرعت خود افزوده و به دستور ايست ماموران توجهی نكرده و در يك عمليات تعقيب و گريز و پس از طی مسافتی حدود دو كيلومتر خودرو را رها می كند و قاچاقچيان با استفاده از شرايط نامناسب جغرافيايی منطقه از محل متواری می شوند.

اين مقام انتظامی خاطر نشان كرد:در بازرسی از اين خودرو نيز ۳۰۱كيلوگرم حشيش كشف شد.

جانشين انتظامی استان در پايان با اشاره به ادامه تحقيقات برای دستگيری متهمان و توقيف دو خودرو از شهروندان خواست:در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعاليت قاچاقچيان، فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر موضوع را به قيد فوريت از طريق سامانه مرکز فوريت های پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار