مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتر واليبال

مصاف سرمايه‌دارهای والیبال با نارنجی پوشان/ نبرد پيكان و اروميه فينال زودرس لیگ

مرحله نيمه‌نهايی ليگ برتر واليبال مردان ايران فردا با برگزاری دو ديدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، به روزهای حساس خود رسیده است. جایی كه 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی برای رسیدن به فینال سی‌امین دوره این رقابت‌ها از فردا نبرد خود را آغاز خواهند كرد.

در چارچوب روز نخست مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، خانه والیبال تهران فردا (چهارشنبه) میزبان 2 دیدار خواهد بود. جایی كه ابتدا دو تیم پیكان و شهرداری ارومیه با هم دیدار خواهند كرد و پس از آن دو تیم سایپا و بانك سرمایه به مصاف هم خواهند رفت.

تیم والیبال پیكان تهران با غلبه بر خاتم اردكان به نیمه‌نهایی راه پیدا كرد و ارومیه‌ای‌ها با عبور از سد كاله آمل توانستند به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا كرده و حریف پیكان شوند. دیدار دو تیم پیكان و شهرداری ارومیه پس از فینال جنجالی لیگ 93 همواره از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و به نوعی می‌توان این دیدار در نیمه نهایی را فینال زودرس مسابقات لیگ برتر نامید.

این دو تیم در مرحله مقدماتی این فصل از رقابت‌ها 2 بار مقابل هم به میدان رفتند كه در هر دو مسابقه تیم پیكان موفق شد با حساب 3 بر یك شهرداری ارومیه را مغلوب كند.

حالا این دو تیم بار دیگر و این بار در یك قدمی فینال سی‌امین دوره لیگ برتر با هم دیدار خواهند كرد. پیكانی‌ها كه به خوبی می‌دانند در ارومیه كار سختی خواهند داشت و در تلاشند از دیدار خانگی خود پیروزی كسب كنند تا در ارومیه با مشكل مواجه نشوند.

دیدار دو تیم پیكان و شهرداری ارومیه كه از ساعت 15 در خانه والیبال برگزار خواهد شد را مسعود یزدان پناه قضاوت خواهد كرد و وحید پوركاشیان او را در امر قضاوت این دیدار یاری خواهد كرد.

دیگر دیدار این مرحله از مسابقات بین دو تیم تهرانی برگزار می‌شود. بانك سرمایه با عبور از سد تیم شهرداری تبریز توانست به جمع 4 تیم بپیوندد و سایپا با كسب 2 پیروزی مقابل صالحین ورامین به نیمه‌نهایی صعود كرد.

دو تیم بانك سرمایه و سایپا فردا از ساعت 17 در خانه والیبال با هم دیدار خواهند كرد. شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا در هر دو دیداری كه مقابل بانك سرمایه در مرحله مقدماتی برگزار كردند با حساب 3 بر صفر تن به شكست دادند. بانك سرمایه بسیار امیدوار است كه در ادامه پیروزی‌های قبلی خود مقابل سایپا هم به پیروزی برسد.

دو تیم سایپا و بانك سرمایه دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی را مقابل هم برگزار خواهند كرد. دیداری كه مسعود ذوقی آن را سوت می‌زند. داور دوم این مسابقه هم داود نافعی خواهد بود.


**برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به شرح است :

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پیکان تهران شهرداری ارومیه

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

بانک سرمایه سایپا تهران


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار