قزوین؛

اختصاص 26 میلیارد تومان کتاب به استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سه سال گذشته 26 میلیارد تومان کتاب به استانها اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عباس صالحی در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب در قزوین افزود : با وجود تنگناهای مالی در سه سال اخیر 26 میلیارد تومان کتاب به استانها داده شده است .

اختصاص  26 میلیارد تومان کتاب به استانها

صالحی افزود : امسال 30 نمایشگاه استانی کتاب برگزار شده و نشست های فرهنگی آن را به یک آکادمی سیار تبدیل کرده است .

وی همچنین از برپایی 90 نمایشگاه کتاب طی سه سال و نیم گذشته خبر داد و گفت : در این نمایشگاه ها 72 هزار ناشر ، چهار میلیون کتاب عرضه کرده اند .

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  همچنین از کتاب بعنوان مادر رسانه ها یاکرد که  رسانه های نوین نمی توانند با آن رقابت کنند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار  هم در این مراسم ، این نمایشگاه را یک رویداد فرهنگی بزرگ دانست که حاصل تلاش و فکر نویسندگان است .



شاهرخی افزود : توجه به صاحبان قلم که نتیجه مطالعه خودشان را دراختیار نسل های دیگر قرار می دهند ،می تواند افکار نابی را تولید کند .

اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم گفت : در این نمایشگاه یارانه کتاب از 300 میلیون به 500 میلیون تومان افزایش یافته است و بانک شهر با ارائه بن به صورت اینترنتی از تشریفات در زمینه خرید بن کاسته است .

در پانزدهین نمایشگاه کتاب قزوین که تا هفتم اسفند در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست  45 هزار عنوان کتاب در 204 غرفه عرضه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار